HTML

Miért pont én és, ha én akkor miért így?

Nem tudom, sose éreztem szükségét, most mégis lett egy. Talán válaszként a kedvesemére, ne csak ő panaszkodjon és írjon mindenfélét a nagyvilágba! :) Azt hiszem így talán jobban megérti mi zajlik bennem. Jajj, a többit majd odabent. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Tegnap este

2007.09.18. 08:46 Mike3X

Csodálatos volt! :)
Annyira jól éreztem magam, mint már régen. Ágicámnak nagyon jó kedve volt, olyan kis kötözködős, de kedvesen kötözködött és nem bántóan.
Mivel itt szambáztam neki Ádám kosztümben, így egyfolytában ezzel kapcsolatban tette a megjegyzéseit. :)
Először is elnevezett gesztenye figurának. :S Mondjuk sajnos találó.  Betegségem első két hónapjában 5 kilót fogytam. Azóta nem álltam mérlegre. Szerintem olyan 7-8 kiló minimum a veszteségem. Sajnos mivel nem igazán volt zsír rajtam ez mind izom. Az alap 80 kilós méretemhez képest ez irgalmatlan. Rendesen küzdhetek majd a teremben, ha rendbejöttem és neki tudok látni újra edzeni.
A másik meg amit bemutattam neki, hogyan lehet 6 órából rövid időn belül dél. :)
Persze itt is kaptam 3 óra felé egy kis megjegyzést, miszerint ebből így sosem lesz dél, de még éjfél sem. :)
Egyszerűen nem tudok betelni tőle. Annyira szeretem és minden pillanatát élvezem a vele töltött időnek.
Valamikor hajnalban felébredtem, nézem nincsen mellettem. Keresem, nincs a gép előtt, nem ég sehol sem a villany, így valahol itt kell lennie. Az ágy mellett feküdt a földön. :) Nem tudom mit csinált ott. A pléd oda volt téve összehajtva azon feküdt összegömböjödve és a macska meg a fejénél. Felébresztettem, jöjjön már fel, nehogy megfázzon. Szerintem nem is fog rá emlékezni. :) Azért megkérdem majd mit csinált ott. :)
Most csöndesen alszik. Így is olyan szép.
Este megéhezett, kiment enni. Csakhogy én megettem mind a 4 zsömit. Megkérdeztem tőle mikor ettem, hogy kér-e, azt mondta nem. Mégis most éhes lett. Kénytelen voltam rendelni neki valamit. :) Azt mondta nagyon finom volt.
Persze azért most is beszólt. A múltkor megjegyeztem neki (nagyon fájt a fejem és rohadtul kötözködős voltam), hogy miért webkamerázik valakivel köntösben miközben azalatt meg nincsen semmi? Na most megkaptam, hogy miért nem volt lényeg most a köntös, miért mehetett ki abban a kajáért? :)
Tudom, hogy néhány dolog amit szurkálásból mondtam neki, hiába mondja az ellenkezőjét megragad benne és szúrja őt. Ilyenkor megkapom vissza. Nagyon sajnálom minden egyes bántó szavamat. Ő az az ember akivel újra akarom kezdeni az életemet, akivel szeretném be is fejezni. Addig pedig hosszú idő van még (remélem), így a lehető legnagyobb összhangra kell törekedni. Ennek egyetlen módja van, maradéktalanul el kell fogadnunk egymást. Ez nem egyszerű dolog. Igyekszem a tőlem legjobban telhető módon.
Nagyon szeretlek!

Szólj hozzá!

Címkék: események

A bejegyzés trackback címe:

https://mike3x.blog.hu/api/trackback/id/tr6169065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása