HTML

Miért pont én és, ha én akkor miért így?

Nem tudom, sose éreztem szükségét, most mégis lett egy. Talán válaszként a kedvesemére, ne csak ő panaszkodjon és írjon mindenfélét a nagyvilágba! :) Azt hiszem így talán jobban megérti mi zajlik bennem. Jajj, a többit majd odabent. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Ma jó.

2007.09.17. 18:04 Mike3X

Nah, megvolt ez a nap is. Egész jól telt el.
Nagyjából szinte semmit se dolgoztam. :) Ilyen is kell néha.
Megrendeltem a telefonokat, kettőt módosítani kellett, mert az egyik nem jó áron szerepelt és nem tetszett az ára. A másik meg olyan áron volt, nem hagyhattam ki. :)
Hívtak ma a kocsi ügyében. Tegnap adtam fel a hirdetést és már valaki érdeklődött is. Azért nem reménykedek, hogy meg is veszi, de jól esne. Rendelném is rögtön a repülőjegyeket. Most még jó áron tudnám megvenni oda-vissza.
Nagyon jó a kedvem, Ágicám is jó kedvel fogadott. Talán emiatt is még jobban érzem magam.
Hívtam menjünk el lemosatni és kitakarítattni a kocsit, de nincsen kedve. Egyedül nekem se, így maradt holnapra. Remélem lesz időm rá. Holnap össze kéne rakni az Audit is, megjött a kuplung és a váltót is nagyrészt összeraktam(tuk). Szép mutatvány lesz. :)
Reggel vittem a lányaimat oviba és suliba. Szép mutatvány volt. :) Majdnem el is késtünk a suliból.
Azt hiszem éhes vagyok. :) Nem tudom maradt-e még palacsinta. Lehet az egészet felszippantotta a kis drágám. :) Imádom! :)

Szólj hozzá!

Címkék: események

A bejegyzés trackback címe:

https://mike3x.blog.hu/api/trackback/id/tr7168607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása